Estocolmo ! ♥

HejHej bloggen !
Har precis kommit hem med tåget från stockholm. Det blev en shopping dag med mamma och syster i huvudstaden stockholm! tåget gick 08.23 imorse och vi tog 16.07 tåget hem för en stund sedan.
Det blev några inköp för min del, en vår jacka från monki, cykelbyxor från monki, byxdress från bik bok, jeans från JC, jeans från Vila, tjock tröja från HM och ett skärp från Vero Moda ! :)
Jag är super nöjd med dagen så här långt. Nu ska jag sätta mig och plugga en timme och sen åker jag till skolan för möte...
Vi får se om jag bloggar mer ikväll annars hörs vi imorn igen ! Hare <3


Förlåt för dålig bildkvalité...

Puss&Kram Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0