fredag ♥

Tjenare!
Har precis hoppat ut ur duschen, var tvungen att duscha ur colan ur håret... Jag ska snart gå ner i källaren och hänga lite tvätt sen fixar jag mig vell i ordning för match. Efter matchen blir det et snabbt stopp på godisaffären och ikväll äre stockholm som gäller. FEST !
Men först tänkte jag blogga lite. Kom hem ungefär kvart i tolv igår var lite sliten så kände inte för att blogga men måste ju gottgöra för det på något sätt så bloggar om min fredagn idag iställe! bilder får ni också.
Slutade skolan tjugo i två efter det åkte jag ner på stan tillsammans med Malin, Emma, Johanna och Aleks !
Vi tog en sallad på Café Rob deli och en fika på Waynes coffe.
Sen drog vi hem till Aleks och träffade Malin Ida Elsa och Emma F. Det blev en lung kväll med film snack och god mat! Tack för super dagen babess !
Nu kommer lite bilder från min dag.













Puss&Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Aleks

det ser ut som om jag ska somna på bilden'!! :O <3 lugn kväll?? du ver helt crazy med colan :P

2011-03-12 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0