godnatt ?

Hejhej!
Nu har jag precis slagit ihop biologi boken efter flera timmars plugg! Gud vad jobbigt det är med alla dessa prov... Jag är verkligen trött på skolan nu! Men imorgon är det studiedag och den spenderar jag tillsammans med mamma och Tova i stockholm ! Imorgon kväll är det möte med comenius gruppen också, får se hur det går.
Nu ska jag springa ner och byta om sen sätter jag mig vid matbordet och käkar lite korv med macaroner (y)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu är sjukt trött måste verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna !
Nej ska iväg och spela match nu bloggar kanske lite senare ikväll om jag orkar och hinner.
Ha det bra så länge ! <3


bilden har ni sett förr :)

Puss&Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0