Kärt barn har många namn ! ♥

Hej!
Har precis kommit hem från en super kul innebandy träning. En timme innebandy och sen en halv timmes fys:)
Imorgon är det äntligen fredag igen! lika skönt varje gång. Efter skolan åker jag ner på stan med Malin och Emma och käkar lite god lunch ! Sen åker vi hem till Aleksandra och har mysigt med resten av tjejorna , det blir super !
Nu måste jag plugga lite sista tyska innan provet imorgon. Men först ska jag äta min semla. JAg vet att jag är någon dag försen. När var semeldagen, fettisdagen eller gottisdagen, vad man nu kallar det...
Själv kallar jag det semeldagen och min favorit (på bild) innehåller vaniljkräm istället för mandelmassa och är köpt på 7 eleven ! mums mums...



Puss&Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Aleks

hihi :D

2011-03-10 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0