lördags godis!

Shohoo!
Vet att jag är sen med att blogga idag med. Men bättre sent än aldrig !
Jag vaknade klockan tio ungefär det blev datorn och tv:n direkt. Sen hängde jag lite tvätt och pluggade lite smått. Mamma, Pappa och Tova kom hem strax innan elva och då blev det lunch på Spicy! mumms!
Efter det var det match mot Per Ols som gällde. Dm mästarna (vi) -VS- Sm mästarna (Per Ols). Efter fytriofem minuter av slit och grymt spel vann vi, RÖnnby Ibk Tiger Orange med 2-1. Matchens lirare enligt mig var emma gustavsson som stog för båda målen grymmt emma ! Här hittar ni hennes http://emmalindamaria.devote.se/

Direkt efter matchen skyndade jag mig hem tog en snabb dusch och got dressed for party! Det var en ganska lugn kväll i stockholm. Självklart tittade jag på melodifestevalen och åt lite godis. Frågar ni mig var det fel låt som vann men rätt kille;) Eric Saade är supersöt men Nicke Borgs låt, leaving home var tusen gånger bättre!

Vad tycker ni?

 

Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0