Ny header! ★

Hallooo !
Idag har vart en ganska stressig dag. Vaknade halv sju ungefär, orkade inte med att platta håret eller sminka mig så det blev direkt till frukost bordet! Mamma skjutsade mig till skolan, gullig som hon är:)
Fyra lektioner innan lunch, gissa om jag var hungrig... Mumsig semla till efterrätt. Sen var det två lektioner till innan jag, Elsa, Malin, Johanna och Emma åkte ner till bombadier arena för att heja fram önsta skolans sm-lag, killar! Det gick bra för dom, vann alla matcher. Sen stressade jag hem för att äta och byta om innan innebandy träningen. Och nu sitter jag här har precis fixat lite här på bloggen, nu blir det tyska = plugg
Prov på fredag... Lycka till frida ! :D
Vi hörs imron!


Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0