Praktik !

Har precis hoppat ut ur duschen efter innebandy träningen som gick åt skogen... Verkligen inte i toppform just nu :(
På onsdag har vi match mot knäppmora också får se hur det går, förhoppningsvis går det bättre.
Ingen skola idag, istället har jag prao hela den här veckan SKÖNT !
Jag praoar på ett café här i västerås som heter Systrarna Ericsson. Dom har en massa goda bakelser, tårtor, sallader, drycker och så vidare.
Det var verkligen ett perfekt ställe att praoa på jag kan verkligen rekomendera detta.
Tiderna var också helt okej, började klockan tio och slutade fyra, plus att jag hade en timmas lunch och en kortare fika puas.
Imorgon börjar jag en halvtimme tidigare men det funkar. Förmodligen lunchar jag med Aleks då med.
Utan skola i en vecka hur underbart ?!

Nu måste jag hjälpa mamma baka kakor vi hörs och syns !

Puss&Kram Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0