Solkräm, midsommar regn och myggbett !

Godmorgon allihop!
När jag vaknade upp imorse och tittade ut genom fönstret och såg att det vita snötäcket fortfarande var kvar var det inte precis glädje som spreds i kroppen...
solkräm, midsommar regnet och myggbett, det är sommarens nackdelar som jag just nu faktist längtar efter !! Som om det inte räckte med att det fortfarande var vinter ute så insåg jag att skolan börjar imorgon:( En veckas lov är alldeles för lite om ni frågar mig! Imorhon är det back to busisness som gäller...två veckor till sen blir det prao:)
Jaja, det är vell bara att ta det med en nypa salt och se framemot påsk & sommar lovet!!



Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0