sommar vart e du ? :(

hej!
Har precis kommit hem efter en runda på stan med Aleks, Emma och Johanna. Det blev inga köp för min del, lämnade bara tillbaka skärpet jag kölpte i stockholm eftersom det var för litet :(
Idag har vart en ganska så skön dag. Började med tyska imorse ochsen var det års möte med skol if, nu är jag även med i skol if styrelsen på skolan... efter mötet var det bild, lunch, engelska och sen slutade vi klockan ett.
Det var dock en stor besvikelse att titta ut genom fönstret och se att det snöade , igen !!!!!!!!!!!????????
Sommar vart är du ?

Nu ska jag chilla lite framför Tv:n sen blir det fotbolls match på swedbank om någon timme. TAGG TAGG...
Vi hörs senare :*


Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0