torsdag, sista mars ♥

Hejsan bloggen.
Idag är det torsdag jag bloggade inget igår efter matchen, var lite trött för det. Men resultatet blev 5-0 till oss ! :D
Idag är det som sagt torsdag den sista mars vilket betyder att imorgon får vi alla skämta med någon. Varje år säger jag att jag ska skämta ordentligt med någon men det blir aldrig av.
Har ni något roligt tips jag kan prova ? Vad ska du göra den första april ?
Imorgon avslutar jag även min prao vecka på Systrarna Ericssons konditori. Det har vart en ganska rolig vecka med mycket arbete... Ska inte bli lika kul att gå till skolan på måndag... :(

Får se om jag bloggar något imorgon det blir ganska stressigt jobbar till fyra och har innabandy träning från fem till sju sen åker jag på fotbolls träning mellan åtta pch nio tror jag men vi hörs i helgen !

Puss&Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0