22 DECEMBER

Blev ändrade planer igår, och hamnade slutligen på K-borg med Hedda Moa och Tova, för att se Vibs herrar i derbyt mot Sura, träffade även på Felix. Därefter klädde vi julgranen här hemma. Idag har jag strosat runt på stan med familjen i flera timmar, fick med mig en klänning, silvrigt nagellack och en blus hem samt ett super fin kudde och några julklappar. Lunchade dessutom på Olio Deli. Sen dess har jag bara slagit in julklappar och kollat på julkalendern. 
Slummrade några timmar på madrassen i mitt rum men nu är jag vaken och ska kolla på Twillight med far och syster.
 
 
/ Familjen Eriksson-Torsells stora gran, size does not matter ritght? /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0